• Ohmův zákon prakticky
    Ohmův zákon prakticky
    16. 12. 2024 proběhl se žáky ZŠ Mozartova workshop Ohmův zákon prakticky s podtextem "Bitva o páječky aneb zahoďte předsudky".
  • Rada mladších 2024
    Rada mladších 2024
    16. 12. 2024 proběhlo v Praze finále 11. ročníku konference Rada mladších. Děkujeme Jakubovi Talafousovi za reprezentaci školy.
  • Olympiáda z AJ
    Olympiáda z AJ
    10. 12. 2024 jsme na naší škole uspořádali školní kolo olympiády z anglického jazyka. Vítězům blahopřejeme.
  • Den otevřených dveří 6. 12. 2024
    Den otevřených dveří 6. 12. 2024
    DOD připravil pro rodiče a zájemce o studium možnost prohlédnout si laboratoře, moderní učebny a získat informace o studijních oborech.
  • Soutěž Hellathon
    Soutěž Hellathon
    Dva týmy našich žáků se v pátek a sobotu 29. a 30. listopadu 2024 zúčastnili IV. ročníku soutěže Hellathon.
  • Robo soutěž 2024
    Robo soutěž 2024
    Náš tým složený s žáků 3A Pavla Šímy, Jakuba Šestáka a Michala Koukala se zúčastnil 2. kola Robo soutěže  dne 20. 11. 2024. 
  • TechLab - objevování technologií
    TechLab - objevování technologií
    20. 11. se žáci ZŠ Zeyrova účastnili akce TechLab, kde měli příležitost ponořit se do světa moderních technologií ve čtyřech workshopech.

VOŠ pro praxi

Realizace projektu vychází ze zjištěné potřeby inovace vzdělávacích programů na VOŠ žadatele a jejich obohacení o užší vazbu teoretické výuky v oblasti informatiky, ekonomiky a telekomunikací s potřebami reálné praxe. Vytyčených cílů bude dosaženo intenzivní podporou cílové skupiny studentů VOŠ. Tato podpora spočívá především v inovaci a variabilnější dostupnosti výukových modulů, jejich obohacení o cizojazyčnou terminologii, realizaci odborných exkurzí a seminářů a pro pedagogy, vytvoření a provozu informačního LMS systému pro podporu výuky a evaluaci jednotlivých modulů projektu a také v realizaci odborných exkurzí a seminářů za účasti odborníků z praxe. 

Zde naleznete webové stránky projektu.

Tiskové zprávy o realizaci projektu:

Tisková zpráva č. 2 - 20. prosince 2012
Tisková zpráva č. 1 - 30. září 2012

 

Oznámení o výsledku zadávacího řízení:

  004 - Výsledek výzvy - Dodávka techniky pro autory a pilotní výuku - 2   

 

Kontakt na projektového manažera:
Ing. Josef Kolář
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
+420 777 603 326
+420 585 208 135

Partnerství v projektu

Škola je zapojena do projektu: ,,Další vzdělávání pro pracovníky škol a školských zařízení v OK v oblasti Integrovaného záchranného systému,, číslo projektu : CZ.1.07/1.3.13/02.0020. Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Více na : http://www.projektzdravkapv.cz .

Standardizace ICT výuky

logo





Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.04/02.0039
Informace o projektu: Tisková zpráva I
WWW stránky projektu: www.evyuka.cz
Školení tvůrců produktů: Hodnotící zpráva
Informace o projektu: Tisková zpráva II
Školení pilotní výuky: Hodnotící zpráva

Projekty z OP VK 1.3

E-learningové studijní opory s notebookem pro účastníky

Cílem projektu je vytvořit e-learningové studijní opory z různých předmětů pro učitele základních a středních škol, které by tak pedagogové z celého Olomouckého kraje využili ve svých hodinách pro žáky na svých školách. Do celého projektu bychom rádi zapojili okolo 80 učitelů z celého kraje, kteří se budou aktivně podílet na vytváření obsahu a absolvují roční kurz zaměřený na různé okruhy ICT a e-learningu. Celý projekt bychom rádi uskutečnili s partnerem, který má bohaté zkušenosti s tvorbou e-learningových materiálů včetně technického zabezpečení v LMS.

Projekty z OP VK 1.1

Digitální škola: ICT ve výuce technických předmětů

Cílem projektu  Digitální škola je zlepšení stávajících podmínek pro využívání ICT pro studenty a pedagogy jak ve výuce, tak v rámci mimoškolních aktivit, čímž dojde ke zkvalitnění a zefektivnění výuky i zlepšení uplatnitelnosti absolventů na trhu práce. Mezi hlavní aktivity projektu patří vytvoření podmínek pro zavádění ICT, tvorba inovativních metodik, modulové výuky, interaktivního informačního systému, digitálních učebních textů, interaktivních učebních opor, technologická a softwarová podpora, vše s důrazem na technické vzdělávání. Významnou prvotní fází projektu bude pilotní ověření včetně vyžadovaného proškolení pedagogických pracovníků i žáků v kurzech počítačové gramotnosti  a multimediální webový portál s e-learningovými aplikacemi a digitálními podklady pro výuku (elektronické podpory, digitální učebnice atd.). Implementace ICT do výuky a užívání nových digitálních výukových zdrojů je v souladu s požadavkem na moderní metody a postupy při výuce technických předmětů.
Projekt vzniká a bude se realizovat na VOŠ a SPŠE Olomouc ve spolupráci s partnerskými školami SPŠ a SOU Prostějov, SPŠ Přerov, SPŠE Mohelnice a VOŠ a SPŠ Šumperk, kde ve třídách druhého ročníku žáci dostanou notebooky, které jim nahradí klasické učebnice a sešity pro matematiku, fyziku, elektroniku a angličtinu.
Přehled tiskových zpráv:

Technická angličtina pro střední průmyslové školy se zaměřením na elektrotechniku a strojírenství

Cílem projektové odborně zaměřené výuky anglického jazyka mezi partnerskými školami VOŠ a SPŠE a SPŠS v Olomouci je naučit žáky bez zábran komunikovat v anglickém jazyce a přitom fundovaně řešit specifické otázky z oblasti výpočetní techniky, strojírenské technologie, elektrotechnologie a jejich vzájemného propojení pro potřeby výrobní praxe a národního i evropského trhu práce. První fáze projektu bude věnována vývoji a tvorbě odborně zaměřených výukových materiálů textového charakteru, které se stanou základem pro zcela novou odbornou učebnici orientovanou na elektrotechniku, výpočetní techniku a strojírenství. Druhá etapa projektu (šk. rok 2009/2010) bude věnována pilotnímu programu ověřování metodické kvality a validity odborných textů, a to jak formou aktivní účasti žáků v praktické výuce angličtiny a výše zmíněných odborných předmětů, tak i na základě dotazníků, testových cvičení či besed všech účastníků projektu.

Comenius - NAEP

2005/2006 Fremdsprachenprojekt

 

2007/2008 Fond česko-německé budoucnosti


2008/2010 Mulilaterale Partnerschaft CZ/DE/PL
Olomouc09091

Die multilaterale Schulpartnerschaft zwischen Polen, Tschechien und Deutschland hat die Verbesserung des Fächerverbindenden Unterrichts unter Einsatz neuer Medien zum Ziel. Weiterhin sollen die Fremdsprachenkenntnisse der beteiligten Schüler und Lehrer verbessert werden. Der Einsatz neuer Medien im Unterricht erfolgt oftmals nur als isoliertes Unterrichtsfach, weil eine thematische Einbindung neuer Medien in vielen Fächern fehlt oder unzureichend ist. In der ersten Projektphase erfolgt eine Bestandsaufnahme der EDV- Ausstattung und des Einsatzes der neuer Medien im Unterricht in den jeweiligen Ländern sowie eine Vorbereitung der Unterrichtseinheiten unter Medieneinsatz.
Im der zweiten und dritten Projektphase werden die erworbenen Kenntnisse durch selbst entworfene mehrsprachige Unterrichtseinheiten umgesetzt. Die beteiligten Schüler sind mit der methodischen und fachlichen Unterstützung der Lehrer gefordert in einer jeweils anderen Sprache und in einem anderen Land die Unterrichtseinheiten durchzuführen. Hierbei steht die Programmierung eines mehrsprachigen Fachwörterbuchs am PC im Mittelpunkt. Bei der Erstellung des Wörterbuchs werden Fachvokabeln aus dem jeweiligen beruflichen oder schulischen Hintergrund benutzt.
Hierbei sollen fachüberfgreifend berufsorientiert Fremdsprachenkenntnisse, Fachsprache und PC- Anwendungen eingesetzt werden. Ziel unserer Projektarbeit ist auch die Főrderung von Empathie und Toleranz durch die gemeinsame Unterrichtsplanung und Durchführung von Schülern und Lehrern aus drei europäischen EU- Ländern.
Die Projektergebnisse werden auf einer gemeinsam entwickelten Homepage im Internet aufgearbeitet und präsentiert.

PF_Jasna_Gora

Zavolejte nám!

(+420) 585 208 121

Napište nám!

info@spseol.cz

Navštivte nás!

Božetěchova 3, Olomouc

Datová schránka

c7hhqe2